Las tutorías del CEIP "Santa Florentina" no paran. Con la programación habitual también se puede hacer innovación. Os presentamos dos ejemplos claros.
The pupils and teachers of CEIP "Santa Florentina" do not stop. With the usual programming, innovation can also be made. Here are two clear examples.
En cuarto de primaria han unido la expresión oral, la expresión escrita y la expresión artística para hacernos este producto final. Enhorabuena a nuestros arquitectos poetas.
In the fourth year of Primary they have combined oral expression, written expression and artistic expression to produce this final product. Congratulations to our poet architects.
L@s chic@s de 6º de Primaria han construido una maqueta de célula para aprender de forma manipulativa los distintos orgánulos que la forman, las diferencias entre las celulas animales y vegetales. Junt@s han trabajado en colaborativo, dando ideas en el uso de materiales de desecho. Los resultados finales no estan nada mal.
The children in 6th Grade Primary have built a model of a cell to learn in a manipulative way the different organelles that make up a cell, the differences between animal and plant cells. Together they have worked collaboratively, giving ideas on the use of waste materials. The final results are not bad at all.
Docentes implicadas:
Teresa Rodríguez Rodríguez
Montserrat Sánchez Jiménez
Angélica Galán Gutiérrez
No hay comentarios:
Publicar un comentario